ا
-
اکبری، عماد
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
اکبری مهام، علیرضا
تاثیر کسب و کار سبز بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
البرز، سیدمدینه
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
امیراحمدیان فر، اسماعیل
مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
ب
-
باباخانی، سحر
مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
بخشی وش، محمدرضا
بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]
ت
-
تاجیک، محسن
تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]
ح
-
حسینی کلاته، اصغر
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
خ
-
خاتمی، الهام سادات
تاثیر کسب و کار سبز بر افزایش قیمت سهام شرکت های تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1402]
-
خسروپوربیات، فائزه
مهارت های مدیران مالی در کنترل ارزش سهام شرکتی [دوره 2، شماره 4، 1402]
د
-
درویشی، محسن
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]
ش
-
شهیدی ارقینی، صدیقه
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
ن
-
نائینی، احمد
بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
-
نوروزی، غلامرضا
حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]
ه
-
همتی، علی اکبر
ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]
ی
-
یزدی زاده، شهرام
ارزش افزوده قیمت گذاری با رویکرد اقتصادی [دوره 2، شماره 4، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد