نمایه نویسندگان

ا

ب

  • باباخانی، سحر مطالعه قیمت گذاری برند سبز و تأثیر آن بر مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • بخشی وش، محمدرضا بهینه سازی پرتفوی در فضای حباب بازار سرمایه [دوره 2، شماره 4، 1402]

ت

  • تاجیک، محسن تاثیر و تفاوت مهندسی ارزش و مدیریت ارزش بر رفتار مدیران [دوره 2، شماره 4، 1402]

ح

خ

د

  • درویشی، محسن بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 4، 1402]

ش

  • شهیدی ارقینی، صدیقه ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]

ق

ک

م

ن

  • نائینی، احمد بازاریابی صنعتی(B2B) محتوا با رویکرد قیمت گذاری [دوره 2، شماره 3، 1402]
  • نوروزی، غلامرضا حسابداری ارزش منابع انسانی در شهرداری ها [دوره 2، شماره 3، 1402]

ه

  • همتی، علی اکبر ارزش گذاری برند بعنوان یکی از شاخصه های اصلی در بازاریابی و کسب وکار [دوره 2، شماره 3، 1402]

ی